5 Mayıs 2014 Pazartesi

Epic müzik ve Nefes

Merhabaaaaaa bugün çok enerji doluyum ve uzuuuuuuuuuuuun bir aradan sonra yazma isteği geldi. (Yaklaşık 1 sene) Her neyse şimdi müzikle nefes arasında bağlantıyı açıklayacağım size. Tabi benim kafamdan uydurduğum şeyler olacak ama bakarsınız size de uyar ^^ Ben epic müzik hastasıyım. Epic müzik ne midir? https://soundcloud.com/serdar-altuntop profilime bir göz atarsanız az çok bir fikriniz olacaktır. Ben yine de az çok elimden geldiği kadarıyla ve sizin anlayacağınızı düşündüğüm yollarla anlatayım. Savaş filmlerinde savaş öncesi hareketliliği tetikleyen veya tetikleyecek olan müziktir. Çarpışma sırasında en hareketli bölümlerde yer alır. Duygusal filmlerde de pek çok kez dinlemişliğiniz vardır fakat lanet olsun ki birçoğunuz bu müzik türü nedir diye merak edip te bir kez olsun kurcalamamıştır. Gözyaşlarının sel olup akacağı o sahneye gelmeden bir kaç saniye önce girip ruhumuzu darmadağın eden müziktir işte. He canım he işte o müzik bu benim anlattığım müzik. Umarım biraz olsun heveslenmişsinizdir. Çünkü koskoca semtte epic müzik dinleyen 2 tane arkadaşım var. Bir tanesi zaten benim sayemde kaptı.



Aradaki bağlantıyı açıklıyorum. Arada hiç bir bağlantı yok. Sadece o en heyecanlı nefesinizi tuttuğunuz bölümlerde darlık yaşıyorsanız ve müzikle beraber sahne de dinginleştiğinde tekrardan rahatlığa eriyorsanız aslında siz de bir epic müzik hayranısınızdır. Sadece farkında değilsiniz hepsi bu. Toplum olarak arabesk ve rap saçmalığından bıkmadıysanız tercih sizin. Saçmalık dedim aslında yanlış bir şey söyledim. Sonuçta nasıl ki dinlediğim müziğe saygı duyulmasını istiyorsam aynı şekilde ben de saygı duymak zorundayım ama olmuyor işte maalesef yapamıyorum. Umarım bu yazımı okuduktan sonra 1 kişi bile olsa epic müziği hayatına katar.




En önemli şeyi söylemeyi unutuyordum az kalsın. Bir kere epic müziği sevip benimsemeye başlarsanız hayatınıza olan bakış açınız da değişecektir. Hatta yolda giderken bakışlarınız bile.. Bundan emin olabilirsiniz. Hayal gücünü olağanüstü genişleten ve yalnız yürüdüğünüz o anlarda kulaklığınızı taktığınızda sizi başka alemlere götüren bir türdür işte böyle pis böyle meret bir şey. Nerden bulaştım onu bile bilmiyorum o kadar eski dinleyeniyim işte.

Bu kadar açıklama yeter herkese. Umarım az da olsa merak uyandırmışımdır sizde. Hadi bakalım dinledikten sonra baltaları okları kılıçları kuşanıp savaşa gidicez daha. Kalın epic müzikle ((:



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder