20 Eylül 2012 Perşembe

Bir haftalık aradan ufak notlar.

Baya bi süre sonra pc'me kavuştum şu an accayip sevindirik oldum diyebilirim.Bu arada neler mi yaptım ohoooooo saymakla bitmez dicem ama yalana gerek yok.Lan çok eğlendim bee yemin ediyorum keşke daha evvel gitseydim memlekete.He bu arada memleket Diyarbekir ^^ Yüzdüm oğlum yüzdüm be memlekette yüzme de var yani ayık olun.Sadece köyden dağdan taştan ibaret sanan totoşlara buradan kucak dolusu kapaklar..Neyse indim havaalanında beni yeğenim karşıladı.Arkadaşlarının yanına götürdü çay cafe cart curt zırt tırt derken bi okey atalım iyi olur muhabbet koyulaştı.Ben tabi banko, 101 neyim pek çakmıyorum bildiğin düz mantık düz okey.Bunlara sıkıcı geldi tabi ben de dedim ki abi dedim benim bildiğimi niye oynuyoruz ki 3 kişinin bildiğini oynamak varken tek kişininkinde ısrarcı olmak niye bu kasmaca neden yani onu bilemedim neyse zaten bal deresini karşı takımda görmüş oldum elemanlardan resmen damlıyordu yahu..Ayar oldum ıstakayı kafalarına odun misali geçirecektim de içimdeki insan "dur" dedi.Aslında vahşi kısmımdan yanaydım ama olan oldu ve durdum.Göt yemezdi işin aslı.Sonuçta hepsi kız neme lazım.Zaten vurmam da hani.Ola ki vurduk sağdan soldan 200 tane akrabaları falan çıkardı ve ben oradan çıkamazdım.Şaka bi yana harbiden çok ballılardı.Ordan bi iki tur daha atıp köy araçlarına bindim.Şehirden indim köye yani..1 gece kaldım kendi evimde ondan sonra hoooop ilçe olan HANİ'ye. Bizim gençlik derneği var UGD ( Uçarlı Gençlik Derneği ). Ama harbi gençlik derneği yemin ediyorum.Karı, kız, alkol, biiiip, gezi, seyahat, araba, takla, dans, vsvs. Tabi ben bunların bir kaçından uzak durdum özellikle karı-kız kısmından çünkü gerçekten çok itici geliyordu kimin eli kimin götünde belli değil arkadaş.Önyargıları kırıcaz güya projenin adı o (Önyargılarınızı Kırın) fakat bizimkiler birilerinin belini kırma peşinde yani.Arzular şelale o derece.Ahaha bunları yazarken ben çok sevdiğim bi abim face den mesaj atmış.Gözüm 2 dk ablamı ara da annemleri arasın eve gelsinler banyoda kilitli kaldım telefon içerde boşuna aramasınlar.Eee tamam hadi yardım ettim de bunun nedeni nasılı var ? Nasıl evde kimse yokken kapıyı kilitleme gereksinimi duydun? Neden telefonu yanına almayı unutmuşsun da laptobu almayı unutmamışsın hayret doğrusu.Banyoda laptop ile ne yapılabilir ki ??? Her neyse kişiden kişiye değişir yoruma açık bırakıyorum bu konuyu ^^ Dediğim gibi proje falan hikaye yani.Millet manita yapma peşinde ama tabi projeyle ilgili şeyler de yok değil hani açıkoturumlar düşünce paylaşımları gösteriler kültür etkinlikleri falan gırla yani.Sonuna denk gelmem kötü oldu ama 2 gün bile olsa mükemmel vakit geçirdim diyebilirim.Alkolün dibine vurdum sohbetin dibine vurdum ortamın dibine vurdum gezmenin dibine vurdum yemeklerin dibine vurdum bir tek şeyin dibine vurmadım o da bize yakışmaz dostlar.Güzel insanlar tanıdım ama lan keşke gitmeselerdi hiç gerçi çoğu ile face sağolsun kontak kurduk ama kursan ne fayda.Yanında olmadıktan sonra peeehh.Şafak Sezer'in dediği gibi "et ete değmeli kaptan". Tabi ordaki amaç daha farklı ama olsun.Araba ile ralli mi yapmadık Eğil'de jetski keyfi mi yaşanmadı.Daha neler neler anlatmak istemiyorum çünkü yaşanması gerek gerçekten de.1 haftayı dolu dolu buraya yazmaya kalksam 50 sene sonra kültür mirası diye alıp öğrencilere okuturlar bunu o yüzden hiç gerek yok.Liseli bebelerin küfürlerini yiyemem.Hehe şaka bi yana gerçekten de tadına doyum olmuyordu geçirdiğim zamanın..Dursun istiyordu insan ama Göksel ile Manga'nın dediği gibi olmuyordu maalesef.Onlar gitti bu sefer tekrar Diyarbakır'ın şehir merkezine gittim.Yeğenimin düğünü vardı.Kendisi kız.İlk defa bir yeğenim evleniyordu ayrıca.Ulan ben evlenemeden yeğen evlendi işe bak.Neyse fazla gurur yapmaya gerek yok.Kına da pek bir şey anlamıyorsun ama düğün günü sona doğru yaklaşınca içimden bir şeyler koptu.Aha dedim kız gidiyo.Bana gecenin bi yarısı "Amca sana yemek yapim mi? Amca beni Burger a götürsene. Amcacım benim". diyen kız artık gidiyordu.Lan sanki ölüyordu ak. O derece kötü oldum.Yeğenimi evlendirirken  ağlayan ben; geçtim kızkardeşimi, yarın öbür gün kızım olup evlendirdiğimde ne yapıcam ???!!! Bunu sorduğumda gelinin kardeşi bana ne dese iyi? "Amca inşallah hiç kız çocuğun olmaz". Ben de amin dedim ne diyeyim.Harbiden koyuyo lan adama.Bir ömür boyu mutluluklar onlara nerde kazık çakma sittiri boktan ilişki varsa o da bizlere.Haydin selametle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder