8 Eylül 2012 Cumartesi

Geçmişteki ayna

Hareketli sayılmasa da yine sıcak güzel bi günde boş boş geziiim dedim biraz sağa sola vitrinlere baktım bi kaç ufak işim vardı onları halletim. Ivır zıvır işler işte.Sonra sürekli geçtiğim ufak bi cadde var adı Gümüşçüler Caddesi. 8 senede 1 kere gümüş almışımdır ama yine de her gün geçerim neredeyse.Aldığım insan da Kırgız güzeli bir kızdı hiç unutmuyorum böyle bi güzellik görmemiştim ben ama neyse demek ki çok sevmemişim ki çabuk unuttum.Siktir et şimdi mevzu o değil.Orda yürürken pat diye bi kız çıktı karşıma merhaba bi tane de siz almaz mısınız dedi. Kızın kendisini sandım "almam mı" deyip kucaklayıp götürdüm. Tabi ki öyle bir şey olmadı.Ne bu dedim dergiyi hemen soktu gözüme tabi.Engelliler için dedi kıytırık bi kart gösterdi 3 tl lik dergiye ne kadar diye sorduğumda 3-5-10 gönlünüzden ne koparsa dedi. Ooohh dedim iyimiş.Neyse fazla üstüne gitmedim sonuçta benim eskiden yaptığım bir olaydı siz de bilin yani.Şimdi zaten derginin ona gelişi 1 ya da 1.5 tl minimum satış fiyatı 3 tl + kim ne verirse de ona kalıyor zaten her türlü.Kart desen her matbaa basıyor.Neyse bunlar basit şeyler tabi.Baktım bu acemi üstüne gidim dedim.Belgeyi sorunca bana 2-3 tane fotokopi gösterdi geçiştirdi.Makbuz veriyor musunuz dedim afalladı bi an sonra dergimizin üzerinde zaten fiyatı yazıyor makbuz niteliğinde dedi tabi bu arada iyice terlemişti artık sıcaktan mı bilmem.Sen dedim 3-5-10 belki 20 belki 50 kim ne verirse alıyorsun 3tl diye makbuz yutturuyorsun üstüne üstlük te bu sıcakta gönüllüyüm diyorsun dandik bi kart 2-3 tane fotokopi çakma izin belgesi.Dedim buna "AAAASİGİGİT !!" Bi bozuldu bi bozuldu yanındaki arkadaşıyla caddeyi terketti. Dedim mehmet abi bunları niye alıyorsunuz zamanında biz de yedik bu boku çok iyi bir şeymiş gibi.Ya ne bileyim aslanım dedi takılsınlar size de karışmadık onlara da karışmıyoruz dedi her koyun kendi bacağından asılır dedi sen anladın hatanı döndün dedi belki onlar da anlarlar da dönerler deyince geçmişe gittim bi an.Harbi dedim ben ne bok yemişim de böyle bir vicdansızlık yapmışım.Para insana neler yaptırıyo..İnsan kalp gözünü açınca siklemiyor ama başka hiç bir şeyi.Artık değiştim ve sokayım parasına puluna bana aşk lazım demicem aşk içlerinde en boktanı en beteri aşk dediğin şey prezervatif sattırmak için icat edilen bir şey.Onu da istemez kalsın.Bana lazım olan en esaslısından bir "SEVGİ". Onu da bulursak yeriz.Yemediğimiz bi bok o kaldı dicem ama bok olsaydı onu da yerdim mutlaka.Demek ki iyi ve temiz bir şey ki henüz karşılıklı tadamamışım hiç.O da olur bi gün inşallah.Bu aralar bi laf var ya gördükçe küfür ediyorum.Az da siz edin hadi bakalım."Hayırlısı be gülüm".

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder