30 Eylül 2012 Pazar

Bozuk.

Bana bi haller oldu sanki bu aralar..Bazen kendimi melek sanıyorum  bazen de şeytanın önde gideniyim diyorum.Şizofreni mi oluyorum ne hayrolsun inşallah töbe bismillah Allahım sen koru yaRabbim.Pek bi dengesiz hale geldim bir tarafım kalk gidelim diyor diğer tarafım bok yeme otur diyor.Ne yapsam bilemedim ki lan oğlum okuyacağına telefonumu isteyip te beni arayıp teselli olsana!  Şaka lan şaka. Sanki şaka olmasa öyle bir şey yapacak biri çıkacak sanki.Neyse dedim ya dengesizi canım da pek sıkkın şu sıra.Yazmıyorum lan zaten kaç gündür yazma şevkim bile kaçtı içine sıçayım böyle işin ben.İyice argoya vurur olduk yeminle ya..Felaket tellalı gibi geziyorum ortalıkta millet iyi sktir çekmiyo bana.Şanslı mıyım yoksa kimse takmıyor mu şeyine bilemedim.Tadım tuzum yok hiç kaçtım ben muck <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder