10 Eylül 2012 Pazartesi

Kova ve gezi turu.

Kova. Evet bugün kovadan çok bahsedicem sanırım çünkü ona duygusal anlamda bir şeyler yükledim daha doğrusu gelişmeler o yönde gelişti.Artık nası saçma bi cümle olduysa..15.00 de başlamayı düşündüğüm temizliğe söz veren arkadaşların 18.30 da gelmesiyle 19.15 te başladım.Evde su var doğal olarak ama elektrik yok nası gıcık sinir bozucu bir durum var ya anlatamam.Telefonumun pilinin bitmesine neden oluyordu az kalsın.Geçici flaş körlüğü yaşadım diyebilirim.Bi elinde telefon bi elinde vileda ile ev temizleyen insan evladıyım işte.Şehir dışına çıkıcam e mecbur temizlemem lazım o akşam evi yoksa bi daha nah girerim.Valide sultan gelecek ya evi hazırlıyoruz sözüm ona almışım elime bezi nası girişiyorum mutfak dolaplarına var yaaaaa off yemin ediyorum böyle hırs italyan futbolcu gattuso da bile yok.İlk başta yeeaa dedim bu dolaplar temiz be.Ezgi bana al süngeri iyice ovala dedi adını cinsini bilmediğim bi sprey sıktı başladım ovalamaya (mutfak dolaplarını). Eneeeeaaaam o da ney benim o temiz dediğim dolaptan bir kir çıkıyor bir kir çıkıyor foseptik çukuruna düştüm sandım bi an.Lan nası yağ bağlamış içim kalktı ak.Dedim ben bunun ebesininkine nikah salonu kurar düğün bile yaparım başladım haşur huşur çitilemeye 1 saat boyunca çıktığım mutfak tezgahından inmedim indiğimde ise dolaplar tertemiz fakat ben kökten yemiş gibiydim.Ebem sikildi adeta.Bel mel tutmuyo.Parmaklarımın üstünden zerrin özer geçmiş sanki kımıldatamıyorum.Ben daha başlangıçtayım tabi bu kadar ölmüş hissediyorum kendimi ama daha yerler falan var 3+1 ev.Bi de büyük ak temizle temizle bitmiyo.Ezgi bi yandan ben bi yandan girişiyoruz ama sanki tecavüze uğruyoruz da zevk almaya bakıyormuşuz gibi bi yandan da şarkı söylüyoruz.Ulan insan dolabı yeri silerken hayko çepkin söyler mi.Beynime sokayım dicem ama zevkli de olmuyo değil hani. Allahtan salonu odaları falan Ezgi halletti de o bana bi tek mutfağın zeminini silmek kaldı.Ben de işyerinden getirdiğim kovayı aldım zemini silicem.Kız diyo ki doldur kovayı suyla içine fabuloso ile domestos koy.Püüüüüüüüü ben ne varsa koydum anasını satayım.Domestos,fabuloso,cif,yağ sökücü,bebe yağı.Şaka lan bebe yağının ne işi var ak. Lan kova bi köpürdü dersin sanki köpük partisindeyiz.Yarısını boşalttım başladım temizlemeye o sırada Arda geldi.Heh dedim ebesini ziktiğim temizliğin sonuna geldik sen anca mı geliyosun deyince ipne birden bana, kanka öyle deme işim çıktı anca gelebildim hem bak size dondurma da getirdim dedi.Birden ahhh canıım moduna girdim.Ne zahmet ettin dedim.Tabi içten içe de sayıyorum.Yavşağa bak hem gelicez diyo hem gelmiyo hem de dondurmayla bizi kandırmaya çalışıyo göt lalesi dedim ama harbiden de kanmıştık yani nasıl lapur lapur yiyoruz dondurmayı Ezgi ile görseniz kıtlıktan çıkmışız sanki.İşi bitirdikten ve dondurmayı yedikten sonra pılımızı pırtımızı toplayıp çıktık evden.Ben saat 12 ye kadar ulaşım var sanıyorum saat 23.20 oturduk bekliyoruz dolmuş gelicek diye baktım bırak dolmuşu otomobil bile zor geçiyor zaten taksi diye bir şey imkansız.Tam ümidi kestik kesicez bi yandan da yürüyoruz meydana doğru.Meydan dediğim de bi kavşak bi benzin istasyonu hea.Baktım belediye otobüsü.Bakırköy yazmamı bi de üstünde ooouuww otobüse aşık oldum aşık aha dedim beyaz atlı prenses.Bindik otobüse tabi yanımızda kova.Bahçeşehirden Bakırköye kadar kova ile gittik otobüs son durağa geldi indik kova ile meydanda tur atıyoruz saat olmuş 00.00 oturduk bi yerde acıkmışız tabi dondurmayla karın mı doyar.üç beş bi şeyler zıkkımlandık. Sonra Ezgiyi bıraktım eve.Ordan ben-Arda-kova üçlüsü yolumuza devam ediyoruz.ayaklarımız balon olmuş artık yorgunluktan yürü yürü dedik niye yürüyoruz biz mal mıyız.Bindik taksiye Zeytinburnuna gidicez taksici bize diyo ki hayırdır gençler afiş mi asıyorsunuz.Tabi adam haklı kova ile vileda sapını görünce ben olsam o tarz bi soru sorardım yani.Yok dedik abi kovamızı aldık canı sıkılmış gezmeye götürüyoruz.Tabi öyle demedik ama demek isterdim ben şahsen.Adam hemşerimiz çıktı ama metrobüse varmıştık.neyse toprak toprağı gurbette sikermiş zaten 5 tl ücret tuttu adam da 1 tl kaşla göz arası geçirdi ve uzaklaştı.Bindik metrobüse Küçükçekmeceye geçicez.Metrobüstekiler nası bakıyolar bana geldim ortasına metrobüsün koydum kovayı yere yasladım elimi viledanın sapının ucuna.Dedim hazır gelmişken yerleri de silsek mi ki.Baktım 2-3 kişi gülüyo ak.Yazık adamlar da o saatte işten geliyo üç beş makara onlar için fena olmadı Arda ile nası taşak yapıyoruz kova üzerine var ya offf.İndik en sonunda birader arabayla götürdü eve bizi sağolsun.Kova bi tarafa ben bi tarafa yalaş salaş bi halde uyumuşum nası zıbardıysam artık.Kafayı yastığa koymamla uyumam bir olmuş.Ulan bi gün de tek başıma kalkmak yerine beni uyandıran biri olsa ya yanımda ahh be.Olsun yine de kovam var benim ^^ Bu arada Ocak 22 liyim .Bir şeyler çağrıştırdı mı ?