21 Eylül 2012 Cuma

Tuhaflık.

Futbolda ne kadar direk varsa Manchester United taraftarlarına girsin.Yenildik diye değil sakın ha.Allaha şükür harbi Galatasaraylıyız yenildik diye karşıya bok atmayız ama arkadaş insan öyle bir mabedde hiç ses çıkarmaz mı onların adına ben utandım maçı izlerken.Yendik ama KOYAN da biz olduk twitter sallandı yeminle ahaha.Adamlar bunlar hasta masta deli demeye başlamış.Boşuna denmiyor Çılgın Türkler diye kardeeeşşş.Her neyse eve gidiyorum bindim minibüse yine kendi dalgamdayım açmışım epik tepik şarkıları bildiğin Leonidas modundayım yani.Minibüsü kana bulayacam sanki.O arada arkadan biri para uzattı çıkardım kulaklığı bana niye uzatıyorsun kulaklığı görmüyor musun dercesine bir bakış atacaktım sonra vazgeçtim dedim artık yapacak bir şey yok.Lan bi baktım Abede başkanı resimli bir banknot. Aha dedim amerikanlar da alıştı minibüse.Öyle değil tabi bizim akıllı çılgın türklerden birisi 20 tl bozdurmak yerine cebindeki 1 doları uzatmış.ücret 1.4 TL e dolar da o civar bir şey olunca adam zeki ya hani uzatmış öne doğru.Minibüs şoförünün tepkisi çok komikti ama var ya gül gül öldüm ak yarıldım resmen.Abi al paranı geri ben ne yapıcam bunu dedi tamam bunda bir şey yok ama mırıldanarak "gtüme mi sokucam" demesi beni kopardı ^^ Sonra düşündüm vay arkadaş dedim adam dolar uzattı ya bildiğin $ simgeli kağıtçık var ya o işte.Neyse zenginin malı züğürdün çenesini yorarmış ne yapalım biz de € simgeli kağıtlarla fakirliğimizi yaşayalım di mi.Onu bunu bırak ta ne dicem lan bu Disney Chanel ne pis bir şeymiş arkadaş.Kardeşime kapat diye kızıyordum bi geçtim başına başladım izlemeye müptezel oldum yemin ediyorum lanet olası pislik kanal.6 yaşıma geri döndüm hea töbe bismillah.Ergenler için de programları var anam ne illet bir şey aman aman kış kış.Evlenecek yaştayım neler izler oldum Allahım sen aklıma mukayet ol.He bu ara evlilik demişken gözde bir bekar olarak takılmak başta keyif vericiydi işte ne bilim ulaşılmaz erkek profili çizmek böyle insanı değişik bi havaya sokuyo ne bilim kendini bi bok falan sanıyorsun.Sanıyorsun dedim çünkü artık öyle olmadığımın farkına vardım ki zaten başından beri öyleydim ama çok ta keklik değilim hani bekar kızlara duyurulur ^^ Kızlara dedik diye de yanlış anlaşılmasın çok değil tek eşlilikten yanayım.Öyle evcilik oynayacak halim de yok her gün kavga gürültü olmaz elbet ama her gün canım cicim de olmaz.İlla ki tuzu biberi olacak ilişkinin de.Yoksa hayatın tadı alınmaz.Bugün alttan girdim üstten çıktım be.Manchester maçından girdim evlilikten çıktım.Gerçi daha çıkamadım dur hemen çıkıyorum.Arkadaş olacaksa 1 kere olsun ömürlük olsun ÖMRÜM olsun o kadar <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder